hej rup! - Úvodná stránka

stránky

pre tých,

čo sa neboja

rozmýšľať inak

27. 09. 2020 • úvodná stránka • rubriky • linky •

 

Úvodná stránka
O čom to tu je?
Deforma školstva
Vojna v Iraku
Dôchodková deforma
Rok 1968
November `89/ Slobodné voľby
Slovenská ľavica
Zelení
Socializmus
Alter/globalizácia
Latinská Amerika
Osobnosti
Ostatné
NATO
Weblinky
Rozšírené vyhľadávanie
Osobná úprava

Vyhľadávanie



Z archívu



Ráno po tom

Justin Podur

Keď som naposledy trávil neskorú noc hryzením nechtov pred televíznym spravodajstvom o voľbách, bolo to vo Venezuele, kde som bol pozorovateľom na referende. Tak, ako pri amerických voľbách 2. novembra bol tamojší výsledok dôležitý nielen pre hlasujúcich, ale pre celý svet. Vyskytli sa však aj isté rozdiely.

(04. 11. 2004)



Linka na dnes



Vysokoškoláci.sk

Stránka slovenského študentského hnutia. Informácie o pokusoch ministra Martina Fronca deformovať slovenské školstvo, argumenty proti zavedeniu školného, články z tlače, diskusia o pripravovaných akciách atď. Vrelo odporúčané.


Komentáre
k článku: Bľakot a bes
(zo dňa 16.03.2005, autor článku: Gabriela Rothmayerová)

Komentár zo dňa: 21.03.2005 21:52:29
Autor: P.Fabian (@)
Titulok:
Ono to celé nebolo o Pablovi Picassovi, dokonca to nebolo ani o nejakom novodobom "Picassovi" a o objaviteľnosti jeho génia verejnoprávnym médiom ako sa nazdáva p. Búr, ale o trendoch. O trendoch mojsejovštín na ceste do pekla alebo o trendoch, ktoré sa ešte stále (takmer donkichotsky) pokúša presadzovať napr. SRo. Lebo to, že z B. Mojseja Picasso ani Eric Clapton nebude ani keď do veci investuje všetky svoje milióny sa dá so stopercentnou istotou bez veľkej námahy rozpoznať už teraz. Na takýto objav nemusíme čakať storočie a dúfať v objaviteľskú schopnosť budúcich generácií.
Tak som to pochopil ja.

Reakcia na komentár
""

Meno (alebo prezývka):  
E-mail:  
Titulok (nadpis komentára):  

A ešte kontrolná otázka: Koľko písmen je v slove "hejrup"?



Základom tohto webu je redakčný systém phpRS napísaný v jazyku php.
Úprimná vďaka za pomoc pri jeho úprave patrí (v chronologickom poradí)
Viliamovi Búrovi, Robertovi Zelníkovi a Petrovi Gočevovi.