hej rup! - Úvodná stránka

stránky

pre tých,

čo sa neboja

rozmýšľať inak

26. 01. 2020 • úvodná stránka • rubriky • linky •

 

Úvodná stránka
O čom to tu je?
Deforma školstva
Vojna v Iraku
Dôchodková deforma
Rok 1968
November `89/ Slobodné voľby
Slovenská ľavica
Zelení
Socializmus
Alter/globalizácia
Latinská Amerika
Osobnosti
Ostatné
NATO
Weblinky
Rozšírené vyhľadávanie
Osobná úprava

Vyhľadávanie



Z archívu



Šek na náhrobnom kameni

BBC

Podľa britských zákonov sa môže stať šekom akýkoľvek objekt, pokiaľ sú na ňom zreteľne uvedené požadované údaje. Tento fakt inšpiroval protivojnového aktivistu Nicka Buxtona, aby pokutu za občiansku neposlušnosť v súvislosti s vojnou v Iraku zaplatil – náhrobným kameňom.

(21. 10. 2003)



Linka na dnes



Rifondazione comunista

Je až bolestne neuveriteľné, že talianska Strana komunistickej obnovy a naša KSS patria do tej istej politickej „rodiny" - ale koniec koncov, aj ku kresťanstvu sa hlásia na jednej strane bosonohí latinskoamerickí kňazi žijúci v chudobe a s chudobou a na druhej strane zase fašistickí pohrobkovia Hlinkovej gardy... Partito rifondazione comunista skutočne nie je komunistickou stranou na ten štýl, na aký sme u nás zvyknutí. Je jednou z najdôležitejších predstaviteliek „tretej ľavice" (t. j. ani sociálnodemokratickej, ani starokomunistickej) - a možno-možno dokonca jednou z lastovičiek ľudskejšej budúcnosti... Uvidíme.


Komentáre
k článku: Podporte pripomienky k dopravnej politike Slovenska!
(zo dňa 08.03.2005, autor článku: Priatelia Zeme-CEPA)

Komentár zo dňa: 18.03.2005 00:22:58
Autor: JK (J@K)
Titulok: Doprava na Slovensku
Nechcite pre Boha, aby profesionálne riadil rezort dopravy človek, ktorý má s dopravou spoločné asi toľko, ako ja s výskumom mimozemských civilizácií. Dopravná politika tejto gubernie je momentálne o tom, ako hlboko je kto komu schopný vliezť do zadku a čo za to?! Hlavne - čo za to?!?! Železničné spoločnosti (štátne!!) na lobing prostriedky asi nemajú. No ale čo nebolo, môže byť! "Transformácia" železníc, ktovie už koľká, je na spadnutie. Kto na nej zarobí, "that is a question"?! No a na to, aby sa po našich cestách furmanilo kamiónmi o prietrh, netreba veľa, stačí mať ministra, ktorý vie hrať na trúbe alebo piecť krémeše...Doprava - to je vedľajšie!!! Alebo že by otázka stála aj ináč:"Čo za to?"
Ináč by sme my, obyčajní otroci v tejto gubernii, neplatili najvyššie spotrebné dane s uhľovodíkových palív a súčasne nemali najnižšiu priemernú mzdu v EÚ. (Samozrejme, asi sa netýka Bratislavy)

P.S. Ospravedlňujem sa tým bratislavčanom, ktorí trpia sústavným rastom reálnych miezd, rastom životnej úrovne, a ich mzdy sa pohybujú na úrovni 7000 - 8000 Sk mesačne. Taká je totiž realita na Slovensku!!! "Pozdravujem" Kaníka, Mikloša a Dzurindu, nech sa im darí tak, ako nám. Nič viac...Nech im Boh pomáha tak, ako oni nám!

Reakcia na komentár
"Doprava na Slovensku"

Meno (alebo prezývka):  
E-mail:  
Titulok (nadpis komentára):  

A ešte kontrolná otázka: Koľko písmen je v slove "hejrup"?



Základom tohto webu je redakčný systém phpRS napísaný v jazyku php.
Úprimná vďaka za pomoc pri jeho úprave patrí (v chronologickom poradí)
Viliamovi Búrovi, Robertovi Zelníkovi a Petrovi Gočevovi.