hej rup! - Úvodná stránka

stránky

pre tých,

čo sa neboja

rozmýšľať inak

12. 08. 2020 • úvodná stránka • rubriky • linky •

 

Úvodná stránka
O čom to tu je?
Deforma školstva
Vojna v Iraku
Dôchodková deforma
Rok 1968
November `89/ Slobodné voľby
Slovenská ľavica
Zelení
Socializmus
Alter/globalizácia
Latinská Amerika
Osobnosti
Ostatné
NATO
Weblinky
Rozšírené vyhľadávanie
Osobná úprava

Vyhľadávanie



Z archívu



Mobilizácia k celoslovenskému študentskému štrajku!

Štrajkový výbor študentov

Štrajkový výbor študentov (ŠVŠ) je nezávislou študentskou iniciatívou. Bol založený 3. marca 2004 pri príležitosti vyhlásenia štrajkovej pohotovosti študentov Univerzity Komenského a s cieľom prípravy na štrajk proti vládnej reforme školstva. Členmi a členkami sú študenti aj neštudenti z celého Slovenska. Členstvo nemá formálnu podobu a členom je v podstate každý, kto sa podieľa na činnosti ŠVŠ a účastní sa pravidelných stretnutí. Môžeš to byť aj ty!

(26. 05. 2004)



Linka na dnes



Amnesty International Slovensko

Najznámejšia organizácia ochrancov ľudských práv je dobrým príkladom toho, že keď ide o správnu vec, netreba sa báť začínať aj z ničoho. Myšlienka na čosi ako Amnesty skrsla v mozgu jej zakladateľa na základe jednej drobnej novinovej správy; dnes je celosvetovou organizáciou s tisícami členov. AI nestranne bije do každého štátu, ktorý nespravodlivo väzní, mučí, zabíja alebo inak ubližuje vlastným občanom. Preto ju nemá v láske žiadny režim... a preto sa na ňu odvolávajú všetci, ktorým ležia viac na srdci ľudia, ako režimy.


Komentáre
k článku: Podporte pripomienky k dopravnej politike Slovenska!
(zo dňa 08.03.2005, autor článku: Priatelia Zeme-CEPA)

Komentár zo dňa: 18.03.2005 00:22:58
Autor: JK (J@K)
Titulok: Doprava na Slovensku
Nechcite pre Boha, aby profesionálne riadil rezort dopravy človek, ktorý má s dopravou spoločné asi toľko, ako ja s výskumom mimozemských civilizácií. Dopravná politika tejto gubernie je momentálne o tom, ako hlboko je kto komu schopný vliezť do zadku a čo za to?! Hlavne - čo za to?!?! Železničné spoločnosti (štátne!!) na lobing prostriedky asi nemajú. No ale čo nebolo, môže byť! "Transformácia" železníc, ktovie už koľká, je na spadnutie. Kto na nej zarobí, "that is a question"?! No a na to, aby sa po našich cestách furmanilo kamiónmi o prietrh, netreba veľa, stačí mať ministra, ktorý vie hrať na trúbe alebo piecť krémeše...Doprava - to je vedľajšie!!! Alebo že by otázka stála aj ináč:"Čo za to?"
Ináč by sme my, obyčajní otroci v tejto gubernii, neplatili najvyššie spotrebné dane s uhľovodíkových palív a súčasne nemali najnižšiu priemernú mzdu v EÚ. (Samozrejme, asi sa netýka Bratislavy)

P.S. Ospravedlňujem sa tým bratislavčanom, ktorí trpia sústavným rastom reálnych miezd, rastom životnej úrovne, a ich mzdy sa pohybujú na úrovni 7000 - 8000 Sk mesačne. Taká je totiž realita na Slovensku!!! "Pozdravujem" Kaníka, Mikloša a Dzurindu, nech sa im darí tak, ako nám. Nič viac...Nech im Boh pomáha tak, ako oni nám!

Reakcia na komentár
"Doprava na Slovensku"

Meno (alebo prezývka):  
E-mail:  
Titulok (nadpis komentára):  

A ešte kontrolná otázka: Koľko písmen je v slove "hejrup"?



Základom tohto webu je redakčný systém phpRS napísaný v jazyku php.
Úprimná vďaka za pomoc pri jeho úprave patrí (v chronologickom poradí)
Viliamovi Búrovi, Robertovi Zelníkovi a Petrovi Gočevovi.